Jaarverantwoording 2018

Dienstverlening

Wat hebben we gedaan?

3.8.3 Wat hebben we gedaan?

  • Wij sturen organisatiebreed op het terugbellen van onze inwoners en bedrijven, waarbij de norm hiervoor maximaal 2 werkdagen is.
  • Het klantcontactsysteem werpt zijn 1e vruchten af. Wij kunnen onze inwoners veel sneller herkennen. Bovendien worden inwoners beter geholpen doordat we zicht hebben op de eerdere klantcontacten.
  • De website www.almelo.nl is qua toegankelijkheid verbeterd en een aantal niet toegankelijke websites zijn afgebouwd.
  • Stroomlijnen van balieprocessen (afspraak en vrije inloop) met bijbehorende personeelsbezetting (roosters).
  • Voorbereidende werkzaamheden m.b.t. de invoering van de Omgevingswet per 1 januari 2021.
  • Voor ons gemeentelijke archief is de inventarisatie, alsmede het zuurvrij verpakken van het archiefgedeelte van Stad en Ambt Almelo, en zijn voorgangers afgerond.
ga terug